Müügitingimused

  1. Üldsätted
    1. d-päike on Regentum OÜ poolt hallatav müügi – ja teeninduskeskkond (edaspidi: d-päike), milles osutatakse alljärgnevaid teenuseid ja müüakse alljärgnevaid tooteid:
      1. d-päike kaubamärgi all tegutsevate päevitussalongide (edaspidi iga üksik päevitussalong: Salong, mitmuses: Salongid) poolt Salongides ja interneti veebilehel aadressil http://www.dpaike.ee/ (edaspidi: dpaike.ee) tasu eest pakutavad päevitusteenused (edaspidi: Teenus);
      2. d-päike kaubamärgi all tegutseva ja dpaike.ee e- poes müüdavad ja päevitamiseks kasutatavad tooted (edaspidi Toode).
    2. Teenuse kasutamisel on alljärgnevad piirangud:
      1. d-päike kunstpäevituse teenust on võimalik tarbida isikutel alates 18. eluaastast
      2. d-päike spreipäevitusteenust on võimalik tarbida isikutel alates 16. eluaastast
      3. Toodete kasutamisel vanuselist piirangut ei ole
  2. Konto loomine
    1. Teenuse kasutamiseks või Toote soetamiseks on vajalik registreeruda d-päikese kasutajaks interneti teel dpaike.ee kaudu või Salongis vastava tasuta kliendikonto (edaspidi: Konto) loomise teel.
    2. Registreerumise ajahetkest loetakse registreeruja d-päikese kliendiks (edaspidi: Klient), kes tõendab oma Kliendiks oleku staatust oma ID Kaardiga või selle puudumise korral lisatasu eest väljastatava kliendikaardiga.
    3. Klient võib omada ainult ühte Kontot.
    4. Kliendiks loetakse automaatselt kõik isikud, kes omavad kehtivat solaariumikeskuse d-päike, Päike ja Päikesekiir kliendikaarte, mille olemasolu korral piisab Teenuse ja Toote ostmiseks d-päike.ee kaudu sisselogimisest. Esmakordsel kasutusel on vajalik autoriseerimine ID kaardiga.
    5. Kontole sisselogimiseks Facebook ´i või google+ kontode kaudu tuleb d-paike.ee kaudu esimesel korral sisse logida ID kaardiga.
    6. Konto loomisel esitatavad andmed peavad olema tõesed ja täielikud.
  3. Teenuse või Toote eest tasumine ja hind
    1. Teenuse eest tasub Klient dpaike.ee kaudu kasutades tasumiseks dpaike.ee vastavat pangalinki või tasudes Teenuse eest kaardimaksega või sularahas Salongis, laadides enda poolt soovitud summa oma Kontole.
    2. Toote eest tasub Klient dpaike.ee kaudu kasutades tasumiseks vastavat pangalinki või tasudes Toote eest kaardimaksega või sularahas Salongis. Toote eest tasumiseks saab Klient kasutada ka punktis 3.1. sätestatud viisil Teenuse kasutamiseks Kontole laaditud vahendeid. Vahendeid, mis on Kontole teenuse kasutamiseks laetud d-päikese (s.o. mitte kliendi enda) poolt mõne soodustusena, Toote eest tasumiseks kasutada ei saa, vaid saab kasutada üksnes Teenuse eest tasumisel.
    3. Iga üksiku Teenuse või Toote osas loetakse d-päike poolne Teenuse osutamise või Toote tarnimise kohustus saabunuks üksnes juhul kui Teenuse eest tasumiseks või Toote soetamiseks on debiteeritud Kliendi arvelduskontolt Teenuse eest tasumiseks või Toote soetamiseks vajalikud rahalised vahendid või on Klient Teenuse või Toote eest tasunud Salongis sularahas. Tooteid või Teenuseid enne Kliendi arvelduskonto debiteerimist ei broneerita (s.h. näiteks dpaike.ee ostukorvi lisamisega).
    4. Kontole kantud rahalised vahendid aeguvad juhul kui Klient ei ole Kontot kasutatud 3 (kolmel järjestikusel aastal).
    5. d-päike ei tagasta Kontole laetud rahalisi vahendeid mistahes põhjusel ning mistahes tingimustel, välja arvatud Kliendi tervislike vastunäidustuste korral päevitamisele seda kinnitava meditsiiniasutuse tõendi esitamisel.
    6. d-päike poolt müüdava Teenuse või Toote hind on veebilehel märgitud vastava Teenuse või Toote juures või Salongis eksponeeritavas Toodete vitriinis või Teenuse hinnakirjas. Müügikampaaniate puhul näidatakse Teenuse või Toote juures ära nii tavapärane hind kui ka kampaaniahind.
    7. Toote kohale toimetamiseks või Toote ostmist või Teenuse kasutamist võimaldava kinkekaardi kohale toimetamiseks posti teel tuleb Kliendil tasuda vastava Toote või Toote või Teenust võimaldava kinkekaardi kohale toimetamiseks vajaliku postiteenuse maksumus vastavalt postiteenuse osutaja hinnakirjale.
  4. Teenuse kasutamine
    1. d-päikese Kliendikontole Teenuste kasutamiseks laetud rahaliste vahendite eest saab Klient:
      1. tasuda Teenuste eest vastavalt d-päike hinnakirjale;
      2. osta püsikliendistaatuse, millega kaasneb 15 % soodustust hinnakirjajärgsest Teenuse hinnast ning üks tasuta päevitusseanss Kliendi sünnipäeval või sellele eelneval või järgneval päeval;
      3. osta VIP kliendistaatuse, millega kaasneb 50 % soodustust hinnakirjajärgsest Teenuse hinnast ning üks tasuta päevitusseanss Kliendi sünnipäeval või sellele eelneval või järgneval päeval;
      4. osta kinkekaarte, mis võimaldavad Teenuse tarbimist.
    2. d-paike.ee kaudu on Kliendil võimalik:
      1. broneerida vaba aeg päevitamiseks soovitud Salongis, soovitud kuupäeval ja soovitud kellaajal;
      2. broneerida vaba aeg spreipäevituseks Narva mnt 7 Tallinn d-päike salongis;
      3. uuendada oma andmeid.
  5. Teenuse kasutamiseks aja broneerimine
    1. Teenuse kasutamise aja broneerimisel dpaike.ee kaudu on nõutav kõikide väljade täitmine.
    2. Teenuse kasutamise aega on võimalik broneerida kuni 7 (seitse) päeva enne Teenuse kasutamise soovitud aega.
    3. Ühe korraga on võimalik teha ka mitu broneeringut, d-päike hoiatab seejuures, et kahe päevituse vahele tuleb sõltuvalt Kliendi nahatüübist jätta minimaalselt 48-72 tundi.
    4. Broneeritud aja kasutamiseks tuleb jõuda Salongi vähemalt 15 (viisteist) minutit enne broneeritud Teenuse kasutamise aja algust.
    5. Teenuse kasutamiseks tuleb Salongis esitada klienditeenindajale Kliendi ID kaart või d-päike kliendikaart.
    6. Broneeritud Teenuse kasutamise aja tühistamine ei ole võimalik, muuta saab üksnes Teenuse kasutamise aega ja Salongi, milles soovitakse Teenust kasutada. Muudatusi saab teha kuni 24 (kakskümmend neli) tundi enne broneeritud Teenuse kasutamise aja algust.
    7. Teenuse kasutamise aja muutmisest tulenev võimalik vahe Teenuse hinnas kantakse Kliendi kontole Teenuse kasutamise aja muutmisel või debiteeritakse Kliendi Kontot hinnavahe ulatuses sõltuvalt selles, kas Teenuse osutamise aja muutmisega kaasneb hinnatõus või hinna alanemine.
  6. Toodete ja kinkekaartide tarne
    1. d-päike teeb mõistlikult võimaliku, tagamaks e- poes müügil olevate Toodete olemasolu. Toote puudumisel kontakteerub d-päike Kliendiga Klienti rahuldava lahenduse leidmiseks tooteasenduse või raha tagastuse näol.
    2. Toodete tarneaeg Eesti Vabariigi piires on kuni 3 (kolm) tööpäeva.
    3. Toodete tarnimiseks on võimalik valida kolme erineva kohaletoimetamise viisi vahel:
      1. Post24 pakiautomaat (2,50 EUR).
        • Toote tellimiseks Post24 pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat.
        • Kui tellitud kaup on jõudnud Post24 pakiautomaati, tuleb Sulle selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi;
        • NB! Palun säilita SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel saad kasutada samas SMS-is olnud tagastuskoodi;
        • Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;
        • Toodet hoitakse Post24 pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Sa ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi d-päikesele
      2. ELS kuller (4,30 EUR). Tellitud Toode toimetatakse kulleriga kliendi tellimuses märgitud aadressini.
        • Kulleriga kättetoimetamise korral helistatakse kliendile ette ning lepitakse kokku sobiv aeg saadetise kättetoimetamiseks.
        • NB! Toote pakendi peal on Toote triipkood, mille numbrit säilita kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni – kauba võimalikul tagastamisel pead kasutama triipkoodi;
        • Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;
        • d-paike.ee kaudu on Kliendil võimalik:
      3. Tootele järgi tulles (Tasuta). Tellitud Toote saab Klient kätte ka talle meelepärasest d päike, Päike või Päikesekiire päevitussalongist.
    4. Juhul kui d-päikesele tagastatakse Toode seoses Kliendist tulenevate asjaoludega, hüvitab klient korduva saatmisega seotud kulud;
    5. Toode peab Kliendini jõudma kahjustamata ja kinnises pakendis. Juhul kui pakend on vigastatud, tuleb Kliendil asendustoote saamiseks sellest viivitusteta d-päikest teavitada e-posti teel info@dpaike.ee või helistades 6 057 058;
    6. Kinkekaart on võimalik tellida ka lihtkirjana omale postkasti, vastavalt Eesti Posti teenustasule.
  7. Toote tagastamine
    1. d-paike.ee kaudu ostetud Tooteid on Kliendil võimalik d-päikesele tagastada lepingust taganemisega ja põhjust nimetamata 14 (neljateist) päeva jooksul alates Toote kättesaamisest.
    2. Toote tagastamise soovist tuleb Kliendil d-päikest teavitada 14 (neljateist) päeva jooksul arvates Toote kättesaamisest.
    3. Tagastatud Toote maksumuse ja Kliendile saatmise kulud hüvitatakse Kliendile 14 (neljateist) päeva jooksul arvates Toote tagastamise soovi saamisest, kuid mitte varem kui Klient on tagastanud Toote d-päikesele või tõendanud d-päikesele Toote tagasisaatmist.
    4. Toote tagastamiseks tuleb Kliendil toimida järgmiselt:
      1. Kirjutada vabas vormis avaldus (e-postile info@dpaike.ee või edastada see Regentum OÜ-le, aadressile Tartu mnt. 80D Tallinn) sooviga Toode tagastada, näidates ära Kliendi nime, Toote tellimise kuupäeva, Toote kättesaamise kuupäeva ja Kliendi aadressi.
      2. Toote saamisel Post24 pakiautomaadi vahendusel viia Toode samasse Post24 pakiautomaati ja sisestada SMS-iga saadud tagastuskood;
      3. Toote tellimisel Eesti Posti postkontorisse või ELS kulleriga, viia Toode ükskõik millisesse Eesti Posti postkontorisse. Tagastamine toimub Toote pakendil olnud vöötkoodi alusel;
      4. Toote tagastamisel mistahes viisil, tuleb saajana märkida Regentum OÜ Tartu mnt 80D Tallinn, 10112, telefon +372 6 057 058.
    5. Tagastatav Toode ei tohi olla kahjustunud, peab olema kasutamata ning avamata müügipakendiga. Juhul kui ostetud Toote sobivust saaks hinnata ka ilma Toodet kasutamata või müügipakendit avamata ja Klient on tagastatavat Toodet kasutanud või on Toote müügipakendi avanud, on d-päikesel õigus tasaarvestada Toote väärtuse vähenemine kliendi poolt Toote eest tasutud ning kliendile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab d-päike Kliendile vastavasisulise avalduse. Selguse huvideks ja vaidluste vältimiseks rõhutab d-päike, et valdavalt saab Toote sobivust hinnata Toote etiketil sisalduvate selgitustega tutvumise teel millisel juhul ei ole Müügipakendi avamine ega Toote kasutamine üldjuhul Toote sobivuse hindamiseks vajalik;
  8. Privaatsus
    1. d-päike Kliendina registreerumisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks alljärgnevatel tingimustel:
      1. d-päikesele teatavaks saanud Kliendi isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse Teenuse osutamiseks ja Toote müümiseks. Klient annab d-päikesele nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil üksnes juhul, kui Klient on andnud registreerimisel vastava nõusoleku „linnukese“ tegemisega vastavasse „kastikesse“.
      2. Kliendi isikuandmeid, mis on vajalikud Toote Kliendini toimetamiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele üksnes hädavajalikus ulatuses;
    2. Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega. d-päike kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või Kliendiga sõlmitud Lepinguga vastuolus;
    3. Isikuandmeid töötleb Regentum OÜ (10723248), Tartu mnt 80D, Tallinn.
  9. Tingimuste muutmine
    1. Regentum OÜ – l on õigus d-päikese arengust tulenevalt ning d-päikese parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid üldtingimusi muuta ning täiendada, millest teavitatakse dpaike.ee kaudu;
    2. Üldtingimuste muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest d-paike.ee kaudu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne muudatuste jõustumist, kohaldatakse d-päike ja Kliendi vahel tekkinud õigussuhtele Kliendi poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi.
  10. Kontaktandmed

    Küsimuste korral palun helistage telefonil 6 057 058 või saatke e-post info@dpaike.ee