Müügitingimused

Müügitingimused

1       Üldsätted
1.1   D päike on Regentum OÜ poolt hallatav müügi – ja teeninduskeskkond (edaspidi: D päike), milles osutatakse alljärgnevaid teenuseid ja müüakse alljärgnevaid tooteid:
1.1.1        D päike kaubamärgi all tegutsevate päevitussalongide (edaspidi iga üksik päevitussalong: Salong, mitmuses: Salongid) poolt Salongides ja interneti veebilehel aadressil http://www.dpaike.ee/ (edaspidi: dpaike.ee) tasu eest pakutavad päevitusteenused (edaspidi: Teenus);
1.1.2        D päike kaubamärgi all tegutseva ja dpaike.ee e- poes müüdavad ja päevitamiseks ja nahahoolduseks kasutatavad tooted (edaspidi Toode).
1.2   Teenuse kasutamisel on alljärgnevad piirangud:
1.2.1        D päike kunstpäevituse teenust on võimalik tarbida isikutel alates 18. eluaastast
1.2.2        D päike sprei päevitusteenust on võimalik tarbida isikutel alates 16. eluaastast
1.2.3        Toodete kasutamisel vanuselist piirangut ei ole.

2       Konto loomine ja kliendistaatuse omamine
2.1 D päike Teenuse kasutamiseks on vajalik registreeruda D päike kasutajaks interneti teel dpaike.ee kaudu või Salongis vastava tasuta kliendikonto (edaspidi: Konto) loomise teel.
2.2 Registreerumise ajahetkest loetakse registreeruja D päike kliendiks (edaspidi: Klient), kes tõendab oma Kliendiks oleku staatust ID kaardiga või selle puudumise korral Salongis väljastatava kliendikaardiga (kaart lisatasu eest).
2.3 Klient võib omada ainult ühte Kontot.
2.4 Kliendiks loetakse automaatselt kõik isikud, kes omavad kehtivat D päike, Päike ja Päikesekiir kliendikaarti, mille olemasolu korral piisab Teenuse ja Toote ostmiseks D päike.ee kaudu sisse logimisest (esmakordsel kasutusel on vajalik autoriseerimine ID kaardiga).
2.5 Kontole sisse logimiseks Facebook ´i või google+ kontode kaudu tuleb D paike.ee kaudu esimesel korral sisse logida ID kaardiga.
2.6 Konto loomisel esitatavad andmed peavad olema tõesed ja täielikud.

3       Teenuse või Toote eest tasumine ja hind
3.1 Teenuse eest tasub Klient dpaike.ee kaudu kasutades tasumiseks vastavat pangalinki või tasudes Teenuse eest kaardimaksega või sularahas Salongis, laadides enda poolt soovitud summa oma Kontole.
3.2 Toote eest tasub Klient dpaike.ee kaudu kasutades tasumiseks vastavat pangalinki või tasudes Toote eest kaardimaksega või sularahas Salongis. Toote eest tasumiseks saab Klient kasutada ka punktis 3.1. sätestatud viisil Teenuse kasutamiseks Kontole laaditud vahendeid.
3.3 Vahendeid, mis on Kontole teenuse kasutamiseks laetud D päike (s.o. mitte kliendi enda) poolt mõne soodustusena, Toote eest tasumiseks kasutada ei saa, vaid saab kasutada üksnes Teenuse eest tasumisel.
3.4 Iga üksiku Teenuse või Toote osas loetakse D päike poolne Teenuse osutamise või Toote tarnimise kohustus saabunuks üksnes juhul kui Teenuse eest tasumiseks või Toote soetamiseks on debiteeritud Kliendi arvelduskontolt Teenuse eest tasumiseks või Toote soetamiseks vajalikud rahalised vahendid või on Klient Teenuse või Toote eest tasunud Salongis sularahas. Tooteid või Teenuseid enne Kliendi arvelduskonto debiteerimist ei broneerita (s.h. näiteks dpaike.ee ostukorvi lisamisega).
3.5 Kliendikontole kantud rahalised vahendid aeguvad juhul kui Klient ei ole Kontot kasutatud 3 (kolmel) järjestikusel aastal.
3.6 D päike ei tagasta Kontole laetud rahalisi vahendeid mistahes põhjusel ning mistahes tingimustel, välja arvatud Kliendi tervislike vastunäidustuste korral päevitamisele seda kinnitava meditsiiniasutuse tõendi esitamisel.
3.7 D päike poolt müüdava Teenuse või Toote hind on veebilehel märgitud vastava Teenuse või Toote juures või Salongis eksponeeritavas Toodete vitriinis või Teenuse hinnakirjas. Müügikampaaniate puhul näidatakse Teenuse või Toote juures ära nii tavapärane hind kui ka kampaaniahind.

4       Teenuse kasutamine
4.1   D päike Kliendikontole Teenuste kasutamiseks laetud rahaliste vahendite eest saab Klient:
4.1.1 tasuda Teenuste eest vastavalt D päike hinnakirjale;
4.1.2 vastava kliendistaatuse ja soodustuse hinnakirjajärgsest Teenuse hinnast: Püsiklient 10 %, Premium klient 20% ja Vip klient 40%;
4.1.3 ühe tasuta päevitusseansi Kliendi sünnipäeval või sellele eelneval või järgneval päeval.

5       dpaike.ee kaudu on Kliendil võimalik
5.1 broneerida vaba aeg päevitamiseks soovitud Salongis, soovitud kuupäeval ja soovitud kellaajal;
5.2 broneerida vaba aeg sprei päevituseks Narva mnt 7 Tallinn D päike salongis;
5.3 on võimalik tellimuse vormistamisel uuendada oma kliendiandmeid.

6       Teenuse kasutamiseks aja broneerimine
6.1 Teenuse kasutamisel salongis toimub kabiinide broneerimine ja seansi kasutamine vastavalt elavale järjekorrale.
6.2 Päevituskeskus/salongid on avatud lehel www.dpaike.ee toodud lahtiolekuaegadel.
6.3 Juhime tähelepanu sellele, et viimane seanss peab algama maksimaalselt 15 minutit enne salongi sulgemist, mil on võimalik päevitada maksimaalselt 6 minutit.
6.4 Teenuse kasutamise aja broneerimisel dpaike.ee kaudu on nõutav kõikide väljade täitmine.
6.5 Teenuse kasutamise aega on võimalik broneerida kuni 7 (seitse) päeva enne Teenuse kasutamise soovitud aega.
6.6 Ühe korraga on võimalik teha ka mitu broneeringut. D päike hoiatab seejuures, et kahe päevituse vahele tuleb sõltuvalt Kliendi nahatüübist jätta minimaalselt 48-72 tundi.
6.7 Broneeritud aja kasutamiseks tuleb jõuda Salongi vähemalt 15 (viisteist) minutit enne broneeritud Teenuse kasutamise aja algust. Vastasel korral (seansile mitte ilmumise või hilinemise puhul) teenus tühistatakse ja raha ei tagastata.
6.8 Teenuse kasutamiseks tuleb Salongis esitada klienditeenindajale Kliendi ID kaart või D päike kliendikaart.
6.9 Broneeritud Teenuse kasutamise aja tühistamine ei ole võimalik, muuta saab üksnes Teenuse kasutamise aega ja Salongi, milles soovitakse Teenust kasutada. Muudatusi saab teha kuni 24 (kakskümmend neli) tundi enne broneeritud Teenuse kasutamise aja algust.
6.10 Teenuse kasutamise aja muutmisest tulenev võimalik vahe Teenuse hinnas kantakse Kliendi kontole Teenuse kasutamise aja muutmisel või debiteeritakse Kliendi Kontot hinnavahe ulatuses sõltuvalt selles, kas Teenuse osutamise aja muutmisega kaasneb hinnatõus või hinna alanemine.

7       Toodete ostmine / tellimuse vormistamine
7.1 Toodete ostmiseks tuleb dpaike.ee e-poest välja valida sobivad tooted ning lisada need ostukorvi. Ostukorvis olevaid tooteid saab vaadata, ostukorvist eemaldada, koguseid muuta või tellimus vormistada, klikkides nupul „Vaata ostukorvi“. Olles valitud tooted ja kogused üle vaadanud, tuleks klikkida nupul “Mine kassasse”.
7.2 Kassa lehel tuleb ostjal täita nime, aadressi, e-posti ja telefoni väljad. Informatsiooni täpsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohale toomine, mistõttu soovitame kontrollida, et kõik andmed oleksid korrektselt sisestatud. Kassa lehel on võimalik valida ka tarne ja arve jaoks erinevad aadressid.
7.3 Järgmisena valige kassa lehelt sobilik saatmis- ja makseviis, mille täpsemad kirjeldused on välja toodud allpool. Kui kõik andmed on kontrollitud, vajutage tellimuse kinnitamiseks nuppu “Esita tellimus”, mille järel suunatakse ostja vastavalt valitud maksemeetodile kauba eest maksma pangalingi kaudu, krediitkaardiga või D päike kliendikontol oleva rahaga. Õnnestunud makse korral saadetakse tellimusse märgitud e-posti aadressile kinnitus eduka tellimuse kohta.
7.4 Müüja jätab endale õiguse loobuda tellitud kaupade müügist, kui toote hind või omadused ei vasta tõele inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu süsteemis, tellitud kaup on laost otsa saanud või kui ostja ei vasta käesolevate e-poe kasutustingimuste nõuetele. Sellisel juhul võtab müüja ostjaga ühendust ja tagastab tasutud summa või pakub välja asendustoode.
7.5 Kui ostjal tekib toodete või tellimuse vormistamise kohta küsimusi, saab need esitada müüjale e-posti aadressil info@dpaike.ee.

8       Kauba kohale toimetamine

8.1   Toodete tarneaeg Eesti Vabariigi piires on kuni 5 (viis) tööpäeva:
8.2   Juhul kui tellitud kaupa ei ole võimalik teele lähetada 5 tööpäeva jooksul, lepib D päike klienditugi Ostjaga kokku sobiva tarneaja.
8.3   Kaupade transport toimub vastavalt ostja poolt kassa lehel tehtud valikule:
8.3.1        SmartPOST pakiautomaat: 3,00€ (sis. KM)
8.3.1.1   Itella SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Baltikumi. SmartPOSTi pakiautomaadid on avatud nii kaua, kui on avatud kaubanduskeskus, kus pakiautomaat asub. Kui pakk on SmartPOSTi pakiautomaadis kohal, saadetakse ostja mobiiltelefonile kinnitav sõnum kapikoodiga, mille alusel saab paki automaadist kätte. SmartPOST hoiab pakki automaadis 7 kalendripäeva alates mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.
8.3.2        Kuller: 5,10€ (sis. KM)
8.3.2.1   DPD kullerteenusega on võimalik kaup tellida otse koju või tööle. Kuller toimetab paki kätte esmaspäevast laupäevani ostjale sobival ajavahemikul (9.00-17.00 või 17.00-21.00). Ostjale saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise täpne kellaaeg SMS-sõnumiga. Kuller helistab ostjale üle 15 minutit enne kohale jõudmist. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki ostjale üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja.
8.3.3        Tulen ise järgi. Aadressile Tartu mnt 80D Tallinn, E-R 9-17
8.3.3.1   Valides kauba tarneks „Tulen ise järgi“, tuleb kliendil tulla kaubale järgi 1 nädala jooksul aadressil Tartu mnt 80D Tallinn, E-R 9-17.

9    14-päevane tagastusõigus ja tellimuse tühistamine
9.1 Juhul, kui ostja soovib tellimusest loobuda ja müüja ei ole tellimust jõudnud veel teele panna, on võimalik tellimus tühistada. Tellimuse tühistamiseks tuleb esimesel võimalusel vastavasisuline soov saata e-posti aadressil info@dpaike.ee , tuues välja tellimuse numbri ja makserekvisiidid (oma nime ja arveldusarve numbri).
9.2 Ostetud kaup on ostjal võimalik 14 päeva jooksul kasutamata kujul tagastada ning kauba eest raha tagasi saada või see välja vahetada muu toote vastu, andes vastavast soovist tähtaja jooksul teada aadressil info@dpaike.ee, tuues välja tellimuse kinnituse numbri ja makserekvisiidid (oma nime ja arveldusarve numbri). Tagastatavad tooted tuleb tagasi saata 30 päeva jooksul tagastamisest teatamisest ning tagastamisega seotud kulud kannab 10 euro ulatuses ostja. Raha kantakse tagastatud toote eest ostja arveldusarvele 30 päeva jooksul alates kauba tagasi laekumisest.
9.3 Tagastusõigus ei kohaldu, kui toode on kasutatud, see ei ole originaalpakendis või kui pakend on rikutud. Samuti ei kohaldu tagastusõigus suletud pakendis kaupadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui need on pärast kohale toimetamist avatud (kreemid jm hooldustooted). Sellistel juhtudel ei tagasta müüja ostjale kauba eest raha, ei võta toodet tagasi ja toimetab selle uuesti ostjale.
9.4 Kui toode tagastatakse, sest müüja on saatnud vale toote, siis kompenseerib müüja lisaks ostusummale ka kauba tagasisaatmisega seotud kulud 30 päeva jooksul arvates tagastamise soovi kohta teate saamisest.
9.5 Juhul, kui ostjani jõudnud toode on saanud transpordi käigus vigastada või ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele, on ostjal võimalik esitada pretensioon kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest. Pretensiooni esitamise õigus on ostjal kahe aasta jooksul kauba kättesaamisest ning müüja poole tuleb pretensiooniga pöörduda kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest. Müüja ei võta vastutust kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise või rikkumise tõttu.

10    Privaatsus /isikuandmete töötlus
10.1 D päike e-poe lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse kooskõlas isikuandmetekaitse seadusele ning neid ei avaldata kolmandatele osapooltele.
10.2 D päike e-pood kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel.
10.3 Töödeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.
10.4 D päike e-pood kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelkõige silmas pidada teenuseid dpaike.ee veebisaidil. Tarbijatele kaupade müüki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.
10.5 Tarbija annab D päike e-poes andmeid sisestades vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile kauba kohale toimetamiseks vajalikke andmeid.
10.6 Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud nõusoleku D päike e-poes.
10.7 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
10.8 Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka D päike e-poe ligipääs.
10.9 D päike e-pood ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.
10.10 Isikuandmeid töötleb Regentum OÜ (10723248), Tartu mnt 80D, Tallinn.

11    Küpsiste kasutamine
11.1 D päike e-pood kasutab oma veebilehel ajutisi küpsiseid, et tagada lehe tõrgeteta toimimine. Küpsised on väikesed failid, mis teisaldatakse kasutaja arvutisse ja mida veebiteenuse osutamisel kasutatakse sessioonide säilitamiseks. Nende eesmärk on mäletada ning abistada veebilehe kasutajat.
11.2 Küpsised sisaldavad informatsiooni, mis ei ole personaalselt identifitseeritav. Neid kasutatakse näiteks ostja määratud valikute salvestamiseks, statistika koostamiseks ning tuvastamaks, kuidas e-poe külastajad veebilehte kasutavad. See info võimaldab arendada veebikeskkonda veelgi kasutajasõbralikumaks ja esitada veebilehtedel külastajaspetsiilist infot. Kasutajad võivad oma veebilehitsejates keelata küpsiste vastuvõtmise, ent see võib põhjustada tõrkeid veebilehtede külastamisel.

12    Tingimuste muutmine
12.1 Regentum OÜ – l on õigus D päikese arengust tulenevalt ning D päikese parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid Müügtingimusi muuta ning täiendada, millest teavitatakse dpaike.ee kaudu;
12.2 Müügitingimuste muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest dpaike.ee kaudu.
12.3 Kui Klient edastas oma tellimuse enne muudatuste jõustumist, kohaldatakse D päike ja Kliendi vahel tekkinud õigussuhtele Kliendi poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi.

Kontaktandmed
Küsimuste korral palun helistage telefonil 6 057 058 või saatke e-post info@dpaike.ee

Saada meile e-kiri

Täname!